Follow if you like

Jul 29, 2016

Selamat ulang tahun Dato' Haji Ismail Bin Karim


Bismillahirahmannirahim...
Kek pertama setelah lama bercuti panjang ^_^
Bila dah lama cuti ni.. nak mulakan memang lah macam lemau aje kan..
Masuk bulan Ramadhan tempoh hari, ita dah simpan semua barang baking. Ialah kita dah mula sibuk dengan biskut raya. Jadi segala peralatan perlu di simpan supaya tak berserak dengan segala macam peralatan baking yang bertimbun tu..

Bila nak mula baking.. adoiii... masa ni lah cari barang tak jumpa. Ada aje peralatan yang mula menyorok. Rasa macam dah simpan elok-elok.. tapi masih ada lagi yang tak jumpa cari.. aduyaiii..

Setelah lama bercuti, teknik pun banyak yang dah mula ke laut hihi..

Hari ini ita dapat tempahan kek dari datin, untuk ulang tahun suaminya Dato' Haji Ismail Bin Karim. Kalau tak silap ita lah kan.. Dato' Haji Ismail merupakan presiden Persatuan Bola Sepak Negeri Johor dan juga SUK Johor. Kalau tak silap ita lah kan.. kalau salah ita minta maaf banyak-banyak ya..
Selamat ulang tahun Dato' dan sekalung tahniah juga buat Dato dan barisan pimpinan bola sepak Johor kerana membangkitkan lagi semangat bola sepak di kalangan warga Johor dan membawa JDT hingga ke mercu kejayaan.


Datin minta ita buatkan figurin dato bersama kereta idaman.
Bedebar juga nak buat takutlah tak sama kan.. tapi figurine aje.. ala ala aje lah kan..



Kita closeup sikit.. ^_^



Jutaan terima kasih ita ucapkan di atas kesudian dan kepercayaan datin menempah kek dengan ita.
Harap sangat datin puas hati. Kalau ada kekurangan dan kelemahan, ita dengan rendah diri mohon kemaafan. Segala yang baik datang dariNya jua dan kelemahan itu atas kelapaan diri ini.


Kepada rakan-rakan yang berhajat untuk membuat tempahan kek ulang tahun, kek perkhawinan, jamuan atau keraian. jangan malu jangan segan untuk hubungi ita di talian whatssap.

Untuk segala pertanyaan kek dan tempahan, anda boleh terus whatssap ke talian 
018 ~ 769 1544



Powered by Blogger.