Follow if you like

Oct 31, 2015

Korea Buttercream Flower kek 3 tingkat





Untuk tempahan sila wassap 017 ~ 7279179
Tempahan hanya untuk Johor Bahru sahaja










12 comments:

Cik Azz said...

Cantik...!

Mampu tengok je.. Nak buat memang tak mampu.. hehe...

Mona Rahayu said...

cantik

Noor Ila said...

subhanallah...kenapa cantik sangat ni pn azlita. kagum dgn bakal puan.

Noor Ila said...

masyaAllah...kenapa cantik sangat ni pn Azlita. nk makan pun xsanggup.

nurul Nabilah said...

Salam. Kak nak tanya . Boleh ke saya guna gambar gambar akak untuk post dalam ig saya ?

nurul Nabilah said...

Salam akak. Nak tanya kalau saya guna gambar akak untuk post di ig saya boleh ke ?

insan biasa said...

Subhanallah kak ita...cantik sgt kek tu!!

insan biasa said...

Subhanallah kak ita..cantikkkk sgt kek tu!!keep it up kak..

Raihanah Ahmad said...

menariknya, memang kagum sapa dapat buat kek gini

Intan Wizny said...

Sayangnya nk mkn kek tu kak๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Intan Wizny said...

Sayangnya nk mkn kek tu kak๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Nurul Husna Ibrahim said...

kalau la boleh belajar ngan akk...alangkah bertuah nye saya....

Powered by Blogger.