Follow if you like

Nov 23, 2014

Rusian Black And White dengan bunga hiasan


Satu lagi kek yang perlu ita siapkan hari ini.
Kek kali ni istimewa sikit sebab kek ni ita tak pernah buat lagi. Tapi sebab tuan empunya minta buatkan ita buatkanlah..
Dalamnya kek Rusian Black and White. Kek ni di deco dengan bunga buttercream. Ita tak pernah lagi gabungkan kek Rusian Black and White dengan buttercream, dan ini adalah percubaan yang pertama. Tak tahulahkan gabungannya.. tapi bunga ni bukan untuk makan.. ia sekadar untuk mencantikkan hiasan dekorasi kek sahaja


Terima kasih pada yang membuat tempahan.. haraplah berpuas hati dengan hasilnya.




Terima kasih kepada yang membuat tempahan.
Kepada yang ingin membuat tempahan boleh wassap atau msg ke talian 017 7279179
Tempahan hanya untuk Johor Bahru sahaja. Tiada penghantaran untuk luar JB
Tempahan hendaklah di buat 1 bulan awal..


9 comments:

Eny Abdullah said...

cantiknyeee kak ita... rasa sayang hendak makan kek mcm ni kan.... hehehe
http://enyyusnizar.blogspot.com/

Rosdi Eunos said...

Nampak halus hasil kerjanya..
tahniah

fazianbatrisyia said...

Cantiknya...bilalah dpt buat kek yg cantik2 ni.

mazu rashid said...

cantik sggh kek ni..

Cikgu Nana said...

Sangat sangat sangat berpuas hati..

Walau hanya utk deco.. tapi rasa hiasan tu tak macam buttercream biasa.. kak ita guna perasa apa? Macam ada rasa soda sikit.. sedap hehe

Umpama mimpi menjadi kenyataan.
Kek idaman dpt direalisasikan..
Rasa nak pengsan banyak kali dpt kek secantik ini.. saya tahu kak ita mmg kreative sgt2 dan inilah kek yg saya bayangkan...

Tq tq tq tq tq kak ita..
Layankan imaginasi saya yg mmg suka sgt pd bunga.. lagi2 bunga kak ita yg sangat sangat sangat osem!

Love you muah muah muahhhs!!!
Tq again...... sejuta bintang utk kak ita.

nurul taqiyah said...

Cikgu nana..tu kek cikgu ke??? Wow bestnyee...(aku pulak rsa seronk cm aku yg dpt kek ni..klu dpt eh xtau la cmna..nk lompat ke..guling2 ke..aishh xtau la..)..kak ita..nk sikit kek cntik2..ehehehe..

elly nadyra said...

phewwwwwwwwwww
cantik ok!
walau ini percubaan pertama!

mazni ahmad said...

wahh..kak ita, sgt2 cantik
akk yg bunga kekwa & yg mcm bunga cina tu guna noozle mane yea...blh tunjukkan x?

Cikgu Nana said...

Ya sis.. kek hadiah utk diri sendiri hehehe.. dah guling2 sampai nak pengsan 40 kali dpt kek ni hahahaha (imagimasi tak terkawal). Macam mimpi pulak dpt kek air tangan kak ita.. terbayang2 baca blog kak ita. Tup2.. eh ehhhh... ye laaa ni kek kak ita hahahaha.. seronok sgt3.

Powered by Blogger.