Follow if you like

Feb 21, 2014

Kek untuk Doktor kecil kita..


Kalau semalam ita tunjukkan kek untuk doktor besar, hari ni kita tengok pula kek untuk doktor comel kita ni..

Tempahan kek potong Devil's Food Choc Cake oleh rakan FB beberapa hari yang lalu. Maaf lambat ita masukkan dalam blog sebab sibuk siapkan tempahan kek yang lain.



Mama Tira titipkan pesan untk menyiapkan 30 keping kek potong ini untuk di berikan pada kawan-kawan Tira di sekolah sempena birthday Tira yang ke berapa ya.. alala... lupa pulak auntie ita nak tanya..

Kek di hiasi deco Dr Mcstuffin yang merupakan karektor kartun animasi kesukaan Tira.
Sebenarnya adik Tria bercita-cita untuk menjadi seorang doktor bila besar nanti. Alhamdulillah.. sungguh mulia cita-cita adik Tira kita ni.. insyaallah pasti akan Allah makbulkannya.. auntie ita pun akan doakan semoga Tira berjaya mencapai cita-cita untuk menjadi doktor bila dewasa nanti.

Tapi... adik Tira kenalah belajar rajin-rajin.. tau! dengar cakap mama.. rajin pergi sekolah dan dengar kata guru.. Pasti cita-cita adik Tira akan jadi kenyataan insyaallah..


Nampak macam mudah kan nak buat muka kartun ni.. tapi penatnya ya ampun... pulak bila ianya terlalu kecil dan comel.. sakit pinggang di buatnya.. bukan pinggang aje.. dengan tengkuk-tengkuk pun naik sengal..

Tapi bila adik Tira sukaaaa... waaa.. hilang sakit badan auntie ni.. ^_^


Happy Birthday Tira.. Semoga membesar menjadi anak yang soleha.. dan sentiasa membanggakan ibu dan ayah..
Salam sayang peluk cium juga daripada kak Dalili.. katanya Tira comel!
 

9 comments:

Mona Lea said...

banyak2 kek akak suka betul tngok kek ni.nak buat tapi tak terbuat-buat.

Knor said...

naka satu boleh...
semoga menjadi anak yg solehah ye

Kasih Arus said...

sukanya...

Hilmirda Daud said...

comelnya kek2 tu, sama besar aje.

izmaliza ismail said...

Klu jauh bleh tempah ke kek ni ..

ilovekampungku said...

comelnya....

annyasofia said...

Salam..
Memang teruja tengok semua hasil air tangan ITA, kalau dekat memang akak nak tempah. Nampak semuanya ada WOW! factor.

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

omeynyerrr besday girl tuuuu...

Kak Ita, sy yg nengok pun letih!!!

ann shaya said...

that is so lovely

Powered by Blogger.