Follow if you like

Feb 13, 2014

Kek Musim Luruh


Belek-belek gambar lama.. uiii.. banyak lagi gambar kek yang ita belum masukkan rupanya..
Ita pun dah hampir terlupa dah.. Jom lah kita layan aje gambar ni.. buat cuci mata..


Kalau tak silap ita lah kan kek ni dalamnya kek choc moist.. nampak dah lama sangat sampai dah tak ingat dalamya kek apa.. huhu
2 tier cake, bertema musim luruh dengan daun-daun pokok maple yang sudah kemerahan..
Majlis ni di adakan pada penghujung tahun lalu di Dewan Jubli Intan Johor Bahru.
Rasanya belum terlewat lagi kan untuk ita nak ucapkan selamat pengantin baru..


1 comment:

Bbwana adienia said...

salam kak ita..

cantiknya kek musim luruh..suka la tengok daun-daun yang luruh tu..

Powered by Blogger.