Wednesday, April 17, 2013

Amaran dari Dalili


Terkejut bila ternampak nota warning dari Dalili
Untuk siapa??
Mesti untuk emaknya.. hihi sebab selalu ambil barang Dalili buat props.. hihi





28 comments:

Rozita said...

hahaha... cute!

Aida Lela said...

comel jer :)

Hani Razhani said...

haha kelakar Dalili...boleh tahan garang ngan maknya. Jangan ambil ye mama hehehe

Gee® said...

hehehe...

GreenJade said...

hihih tipu dosa tau..sentap mak. ihiks

Mas said...

kikikikiki...
ha ha tak tahuuu....

ameris said...

hamboiii...garangnya Dalili

MamaFaMi said...

Eeeeee takutnya auntieeee...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

dalili yang masih sekolah rendah pun tau orang yang ambil hasil kerja orang lain tanpa kebenaran akan mendapat dosa.... kalau orang dewasa kat luar sana tak tau pasal dosa MENCURI HASIL KERJA ORANG lain (gambar2 dari blog) tu tak taulah nak cakap apa lagi kan Ita.... wajib kena hantar dorang ni pegi dengar kuliah kat masjid gamaknya... hehehe....

adda syuhada said...

hahahah..comel jer...

Pizli Mat Wazip said...

Hahahaha.

Azrey Rozie Eiman said...

too cute! hehe

*cik cempaka* said...

hehehee.. pandai jugak Dalili bgi amaran kat mak nye yer...hehehehe,,..siap kata Allah nampak lagi...amaran betul tu...

Bonda Ryan said...

comelnya memo tuh..hik3!!, tapi sentap tak mama dalili? ;)

geraugebang said...

so sweet

Delima Zamrud said...

Alah comey nyer amaran hehehheh :D..

siti sabri said...

pandainya dalili....tegur dgn cara bhemah

eray said...

pandai dalili...

http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/04/penyusuan-susu-ibu-bekerja-tips-hebat.html

haizie azmani said...

Bagus dalili..xnak org ln amik brg2 dia siap tulis peringatan yg allah nmpk kalo amik brg dia punya..hehehe..good gal la

haizie azmani said...

Bagusnya dalili..good gal

fazianbatrisyia said...

Warning...Berani warning emak ye...ha..ha..ha...so cute little Dalili...

linalyn mohd said...

amboi amaran tu...

Kniedaz said...

hehe..mama pinjam tak pulang balik ke ni?

Qasey Honey said...

haha...kan dh kena omaknya...kuang2

Huda Ahsin 2 said...

Ala sweetnyaa...

Audriena said...

omaigod! so cute!

Akma Khaieri ^o^ said...

ala comeyy notis tu..Dalili nie mesti kreatif budaknya..tengok hasil kerja dia kat blkg notis tu tersangat sangat cantik..nanti besar mesti kreatif macam emaknya...

Waney Zainuddin said...

aik.. mama pun kene warning? hehe
WaneyZainuddin.com