Follow if you like

Apr 8, 2013

AIR TERJUN KOTA TINGGI


12 comments:

fromADDAdesk said...

best nya dak kecil ni main air terjun

fromADDAdesk said...

bestnya tgk dalili main air terjunn niii

fazianbatrisyia said...

bestnya...lama tak pergi air terjun. Sy pernah gi kat situ sekali...dah lama dulu.

hudamohamed said...

wowwww bestnya kak ita.. nampaknya kena pergi jugak ni.. setelah 20 tahun tak kesana

erranis said...

walaupun saya org kota tinggi tapi saya dah bertahun tak pergi air terjun kota tinggi ni..rindunya...macammanalah keadaan kat sana yer...

eray said...

cantik gambar kak ita. lama dah tak pergi sini. teringat memori lama, mandi manda. best sangat.

http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/04/kuah-spaghetti-bolognese-sedap-jilat.html

Juhariah Johari said...

Salam,
WakTu di perhentian Rr terjumpa org KT tanya 'mcmmana water fall skrg? top2 hari ni AA jawab! ceritalah lebih sikit...lama sgt tak ke sana!

mimie said...

mimie dulu pernah ke sini kak...lepastu ke pasar yg jual banyak pasu2...(lupa apa nama tempat tu )
dah lama ...ada mungkin 12 tahun yg lalu...
rindu nak ke sana lagi... ^_^

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

rindunya... dah lama tak gi Waterfall.. (org Johor kalu sebut Waterfall dah tahu, Kota Tinggi, kan...

tempat berlibur waktu remaja.. skrg dah remaja purba, tuan rumah tak minat, jadi yg jadik org rumah duk diam2 aje le.. huhu

♥ Ummu ♥ said...

Kenapa tak pergi atas, naik tangga sikit, air tejun kat atas lagi best :)lagi fresh

Enjaafiqah said...

Cantiknya gbr air terjun mesti kamera ya best ni cantik sgt

Cik Eka said...

cantik gila air terjunnnn

Powered by Blogger.