Friday, March 8, 2013

Hadiah istimewa untuk anda sempena Hari Wanita

Assalamualaikum..
Selamat hari Wanita untuk semua wanita yang berada di seluruh dunia dengan ucapan.. tengah buat apa tuuuu..... hehe

Apa perasaan anda bila dilahirkan untuk menjadi seorang wanita?
Tentu seronok kan.. terutamanya bila kita diberikan pelbagai kelebihan contohnya dapat melahirkan zuriat yang memang kaum lelaki surrender lah part ni kan.. Walaupun kesakitan melahirkan anak tu.. aduyaiii.. tak tergambar dengan kata-kata tapi bila melihatkan anak yang cumil dan mugil hilang rasanya penat melahirkan anak dan mengandung 9 bulan 10 hari..

Yang paling ita suka bila.. syurga di bawah telapak kaki ibu.. ( untuk kaum lelaki... "kau ada..." hihi ) aduh.. sejuk rasnya..
Bersempena dengan sambutan hari wanita ni, ita ada hadiah istimewa buat semua pengunjung setia Masam Manis. Ebook Volume II daripada ita khas buat anda semua yang sentiasa setia menemani ita , setia mendengar keluhan hati wanita ini yang sering gundah gulana.. dan sering berikan ita kata-kata semangat, sokongan dan dorongan untuk terus berblog.

Ita ikhlas suka persahabatan kita, walaupun hanya di alam maya dan tidak mengenali anda secara dekat tapi rasanya dekat aje di hati ini..

Kepada anda semua Selamat Hari Wanita dan selamat membaca Ebook terbaru dari Ita dan jangan lupa mencuba!!


Klik SINI untuk membaca my Ebook





18 comments:

Mori Said said...

Selamat Hari Wanita juga buat Ita...

Amie said...

Selamat hari wanita Ita... marilah sama-sama jaga keperdibadian kita sebagai wanita he he ehh..tq kongsi Ebook itu...

Sury Abil said...

Selamat hari wanita gak tuk kak ita..:-D

Bbwana adienia said...

tahniah pada kak ita kerana berjaya menghasilkan Ebook ni..thanx kerana berkongsi resepi dengan kami.

Asyifa Mustaffa said...

Selamat hari wanita buat K.Ita juga...:)
tahniah dah ada ebook...thnx sudi share resepi...moga akak sukses selalu....

Nisa's Mom said...

Dear Azlita, Selamat Hari Wanita for you. I saw your e-book , and like to say that I LOVE IT!! I can learn much about how to bake pretty cakes. Thank you..

Sue @ Nenie said...

Assalamualaikum Kak Ita..thanks atas usaha melancarkan satu lagi ebook..suka kesemua koleksinya..cuma kek yang terakhir tu komfius siket macamana boleh dapatkan jaluran2 halus dalam kek yang plan tu..cantik sangat...

Sukma Haron said...

Selamat Hari Wanita...baru last week buat kek marble...mabeles..

Roses_Leo09 aka Hanim said...

selamat hari wanita buat kak ita ........

ibh_sue said...

Asslmkm Kak Ita.
Selamat Hari Wanita juga untuk akak. Thank's atas perkongsian ebook tu.

Hesti HH. said...

Salam Kak Ita sayang,

HAppy Woman's day to you. Tahniah untuk ebook keduanya, semoga sukses selalu dan akan terbit ebook2 berikutnya...

Nurulatiki Ibrahim said...

Selamat Hari Wanita kepada kak y gadis lagi..kih3x...cantik2 semua kek marble kak Ita..InsyaAllah akan ku terai resipi2 ni..tp x blh nk print kak..sy suka print resepi kak,senang nk buat rujukan...

aziejaya said...

Teringin lah nak makan sepotong kek yg cantik itu. Bertuah suami dan anak anak Ita punya isteri dan ibu yg pandai dalam serba serbi

hajar said...

bestnya dapat belajar buat marble cake yg cantik2....syabasbk.ita...

Akma Khaieri said...

selamat hari wanita juga...thanks for the ebook...halalkan ilmu ni ye..hehe,

**Liza** said...

Kak ita,

Thanks for the ebook!!

fazianbatrisyia said...

tq kak ita utk vol 2 ni...mmg nampak sedap2 belaka...cantik2...mmg buat siapa yg tgk geram jek...

Rozita said...

terima kasih kak..