Follow if you like

Dec 9, 2011

Photos of the week













Lokasi : Sekitar Johor
Camera : Canon 550D
Lens : 70 - 200mm

17 comments:

nurbeena said...

chantek!

Ida,Japan said...

slm k'ita...ida terlebih fokus pada video kt header blog akak tu pulak..so sweet!! ehhh..ada tayangan rupanya kt bawah...all very niceeee!!!

amberhunn said...

cantiknye photo. teringin nak pakai dslr balik plak..huhu

mimie kesuma said...

waaaa......bokehnya (blurnya) mantap kak ita.
boleh buat usaha photo prawedding lah kak ita.....
ini yang mimie suka ttg canon. bokehnya berbentuk bola2.
kalau nikon halus sangat....^_^
mimie suka ambik photo macro lah kak ita.maklum...keterbatasan kamera.
boleh req kak???... nak tengok photo macro versi kak ita pulak...eheheh

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

adeeiiii... tiba2 teringin nak makan kacang kuda rebusssss!! hahahaha...
gambar2nya mantaps!

Nazrah said...

cantik dan menarik...ada cerita di sebalik gambar...kalau kita buta mata..tak nampak semua tu..

ummi nor said...

Very nice pictures akak...never bored to look at your pictures!

ZalinZalina said...

cantik...macam tengok majalah pulak..tak puas tengok sekali...syabas kak ita :)

sitiezahim said...

rindu nak merasa makanan2 kat atas tuh..heheh

Eyn Tan Eyka said...
This comment has been removed by the author.
Kak Sam said...

cantik. saya paling suka rambutan kuning tu.

bobiedanbad said...

cantik!

Amie said...

Assalam Azlita,
gambar2 tu mampu memberi seribu makna kepada yang melihatnya...cantik dan ada ceritanya.
Salam kenal.

fazian.batrisyia said...

Klasiknya basikal tua tu....& apek2 jual buah tu...waduh....rambutan kuning yg paling sy suka...sib baik tadi dapat makan rambutan tp yg merah la..tak jumpa yg kuning. itu pun import dr sarawak kata penjual tu....

LinRosly said...

Assalamualaikum Ita...

Cantik Gambar...Kak Lin Suka Tengok....

Nurul Aqilah bt Zulkifli said...
This comment has been removed by the author.
ahsfantasy24 said...

rambutan yang sangat cantik !

Powered by Blogger.