Monday, December 12, 2011

Jom main bowling

Assalamualaikum..

Selamat malam semua...
Malam - malam bersiaran.. hehe
Siang tadi ita bawa anak2 gi main bowling.. Aktiviti hujung minggu.. merangkap aktiviti cuti sekolah..
Jom kita layan gambar yang sempat di rakam.. Aksi anak2 di gelanggang bowling..













8 comments:

ZalinZalina said...

Selamat Malam kak ita...gambar mama nye baling bola takde ke..he he..

AZLITA AZIZ said...

selamat malam zalin..

hehe.. malu ah! maknya kaki bangku.. haha

Wan Anita said...

Selamat malam kak ita...wahhhhh...bestnya layan boling...

Nazrah said...

Macam kenal je tempat bowling tu..dulu kita pun rajin bowling..la ni dah tinggal terus...rindu nak bowl gak..

CT Delima said...

As'salam Ita

Salam pagi yang ceria, walaupun KL mendung jer ni..hihi. Alhamdulillah segar jugalah rasanya walau berat mata ni nak bukak..hihihi

bestkan Ita sesekali keluar menyegarkan otot2 yang kejang ni kan. CT ni tak pernah pun main bowling setakat sentuh bola bowling tu pernah lah..hahaha. Rasanya kalau lontar bola bowling tu kompom jadi juara longkang kot.. hehehe

.........cP~ said...

Dah berapa hari ajak abang2 main bowling. takde sorang pun layan..huhu..

Liza said...

salam kak ita...bestnya main boling, anak2 liza pun sibuk ajak papa dia lawan...umi, diaorg xajak pun...hiiihi

Cik Rose Cute said...

Udah lama tak main bow...