Follow if you like

Dec 15, 2011

Dia buat kelaku daaa.....




 apa ni tengok-tengok... macam ada utang pulak... 




 uiiii... tak sempat cuci mulut lagi dah suroh posing..... buruknya makan... aaa... jangan makan cam ni eh! nanti org kata makan macam monyet.. haha

 uiiii... jambul tuuuu.. macam rambut Ronaldo.. lah pulak!! eceh.. eceh... tenungan mengoda tu...

 ooo... apa ni kacau daun aje.. orang nak lepak pun tak boleh...

 oiii... skodeng eh! sini tak de resepi eh nak skodeng-skodeng...

 masak apa lah cek kak hari ni... dah lapor dah ni... 

 malu lah pulak.... nyampah lah..

 erghhhhh.... apa ni... gigi tu simpan dalam molot... nanti tak lepas ni nak buat gambar pasport..

 ahh... macam ni lah.. baru macho.. ada yg berkenan.. nanti isi borang.. haha


Gambar monyet-monyet ni ita ambil sewaktu ita dalam perjalannan ke Kota Tinggi. Banyak pulak monyet berkeliaran sepanjang jalan. Ita mengambil peluang untuk merakam aksi-aksi monyet ni..
Gambar ni ita rakamkan dari dalam kereta tak berani nak turun kerana mereka sekumpulan.. takut pulak di gigit.. hihi
Ita guna camera Canon 550D dengan lens 70mm - 200 mm
Masa ita ambil ni cahaya lepas ujan sekitar pukul 5 petang

Semoga aksi-aksi monyet Kota Tinggi dapat menceriakan malam hari anda.. jangan tenung lama-lama takut malam mengigau pulak.. wakaka

7 comments:

norhanim md zain said...

ha..ha..ha..enjoy the slot..


creative le ita ni...

zarina said...

kalau yang jantan garang tau walaupun dia sekor je..silap2 bleh kejar kita balik .. sib baik tangkap dari kereta je

lina said...

salam ita - wah sgt cantik gambar2 nya...ita tinggal area mana!

snuMun said...

kiut la plak monyet2 ni kak....dkt area uma mun pun bnyk monyet2 sbbnye habitat drg cm da kene tebas utk wat kwsn perumahan

Sofya said...

beraninya...
monyet2 tu tak terkam ka?

Roses_Leo09 said...

ingatkan apa tadi tiba2 muncul gambar monyet dalam blog kak ita. baik2 ....

♥LOVE2COOK MALAYSIA♥ said...

WONDERFUL WONDERFUL WONDERFUL SHOTS!!! ENJOYED EACH WITH THEIR OWN CAPTIONS...HAHA!!! :)

Powered by Blogger.