Follow if you like

Nov 28, 2011

Popular Song

Assalamualaikum...

Selamat malam..
Mungkin semua dah melelapkan mata. Atau ada yang masih lagi berjaga maklumlah esok cuti.. bagi Negeri Johor.

Sebenarnya ita hanya nak sharekan lagu yang menjadi hit kat blog ita beberapa minggu yang lalu. Ramai yang berminat dengan lagu ni dan boleh di katakan setiap hari pasti ada msg yang bertanyakan tentang lagu ni....dan hari2  ita kena berikan nama lagu siapa penyanyinya dan di mana ita dapatkan lagu tu.

Ok lah kerana lagu tu pun ita dah gantikan dengan lagu lain, hari ni ita akan masukkan videonya yang ita ambil dari Youtube.
Sebenarnya kebanyakkan lagu yang berkumandang di blog ita ni adalah dari citarasa anak ita Dalili. Dia yang dok mencari lagu yang sesuai dan dia yang letakkan dalam blog ita ni hehe... Kalau nak harapkan ita memang ita tak tau..
Budak-budak sekarang kan memang cepat betul belajar.. lagi-lagi benda-benda baru cam ni..
Ok lah jom kita layan lagu yang menjadi kesukaan ramai pengunjung Masam Manis

Penyanyi : Bruno Mars
Judul lagu : Today My Life Begins


1 comment:

rahel said...

selamat malam Kak Azlita...
Rahel masih lagi mengintai dapur kawan2 ni..singgah skejap dengar lagu..sedap bunyinya...

Powered by Blogger.