Follow if you like

May 11, 2011

WATERMELON JUICE

aiii.... saje je nak goda-goda.. hihi


Minuman fav Dalili.. jus tembikai. Ada yg dah nak keluar makan ke tu.. ha jangan lupa oder jus tembikai untuk pembasah tekak. Segar dan nyaman terasa... pulak bila dimakti masa musim panas2 ni...
nak bagi resepi tak payah lah kan semua dah tau buat.. apa yg susahnyer masuk je tembikai dalam blender pas tu terrrrr.... kalau nak boh gula boleh lah boh kalau tembikai tu kurang manis.. atau nak letak ais pun boleh juga jadilah ais blended watermelon juice.. ha.. kan senang je..

jom lah cuci2 mata

6 comments:

cik cek said...

Sesaje je Ita ni....memang dah tergoda pun....panas2 cam ni...fuhhh...bestnya kalau dapat seteguk ni....Wah!....:)

Fazlinil Irma said...

sedapnya kak ita. boleh dak malas nak turun pi beli tembikai. jd layan tengok gambar kak ita je. hehe.

riffzam said...

alahai.tengah cuaca panas ni kan.memang sedap ni minum.hilang dahaga! :)

CT Delima said...

Assalamulaikum Ita

Fuyoooo... sampai hati dok mengoda dengan air fav ct dan Hb ni ehh. tak per kita cuci mata jer, dok jilat2 bibir yang kering dok kehausan tengok watermelon juice tu haaaa... hihihi.

aesh came said...

eishhhh mmg best minum nih..heee yup tgh cuaca panasss nih..huish telan2 air liur je nih

Mas said...

wahhhhh...cantiknya jus tembikai tu...
tergoda betul nengoknya.....

Powered by Blogger.