Follow if you like

May 5, 2011

fuhhh!! lega.... tertunai sudah..


Fuhh!!... lega... akhirnyer dapat jugak ita tunaikan permintaan Dalili nak Barbie Doll Cake.. baru aje siapkan projek yg tergendala gara2 dia minta buatkan cup cake. Hari ni baru ita dapat buat... Dalili tak tengok lagi ni... tak tau lah kan dia nak makan atau nak buat main.. hehe silap hari bulan dia minta buatkan baju lain pulak.. hahaha baju tidur ke?? nanti dia kata "mak buat lah baju tidur pulak.. nanti barbie doll ni nak tidur pakai baju apa?? tak kan nak pakai baju ni"... hihi siapa nak jawab??
Ok badan pun dah melengas dgn gula ita nak mandi dulu jap lagi ita masukkan resepi pulak!

8 comments:

Salju putih said...

cutenya barbie doll cake tu....tul2 kretif.

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

cantiknyerrrrr barbie doll ni........ puas hati kan dapat tunaikan permintaan anak2 tersayang... ita lagi hebat!! akak belum pernah lagi bermain dengan fondan.. belum ada keberanian lagi.. hehehe.. tahniah.. cantik banget! mesti dalili suka...

CT Delima said...

Assalamulaikum Ita

Fuyoooo... *clap..clappp..clappp...* cantiknyaaaa. pandainya Ita :DD

ashiekien said...

kreatif sungguh.....tahniah lah

Mas said...

cantiiikknya barbie tu....
kretiffffff.....
tepuk tangan kat kak ita....

lina said...

salam sis,

congrats....well done. Thank YOU ma’am coz sharing with us …how to bake macaron….yes I did…but does not like you did sis. I do really appreciate….ur knowledge sharing….Thank YOU. May ALLAH will bless you and ur family.

Ummi said...

Itaaaaaaaaaaaaa...fuiiyooooooo....ni kek barbie antarabangsa nih....salute kat Ita...adeiiihhh pengsan lg la akak...sori la Ita...kalau menyemak pengsan kat dapur Ita nih..hehehe, bertuahnya la Dalili tu..

Misz Star said...

alamak kak...comeynyer.....syang nak makan..hehehe

Powered by Blogger.