Follow if you like

Apr 7, 2011

TERIMA KASIH KAK JEE

Assalamualaikum....

Selamat malam semua... dah tidur ke??  Malam ni ita nak gantung Award yg ita dapat dari Dunia Dari Dapur Kak Jee Masa kak Jee beritahu suruh ita ambil award ni ita dok tengah bakar cookies .. hihi kang dok sibuk gantung award hangus pulak cookies dlm oven. Bila dah siap ni baru lah boleh gantung Award yg kak Jee berikan ni... Terima kasih banyak2 ye kak Jee terharu rasanyer bila ita terima Award daripada insan yg ita cukup minati cara penulisannyer sejak dari ita kenali kak Jee melalui tulisannyer di akhbar dan majalah. Kemudian bermula era kak Jee berkecimpung dlm dunia lakonan dan sicom kalau tak silap ita sicom Santan Berlada yg cukup popular satu masa dulu... (kalau ita tersilap jangan marah ye! sebab ingat2 lupa lah...)


Untuk mengantung award ni di sini ita kenalah siapkan beberapa tugasan yg diberikan.. insyaallah ita akan cuba siapkan tugasan yg diberikan seikhlas yg boleh lah ye!

Kena pos balik linking kepada orang yang memberi award ini.
OK sudah !

Berkongsi apa jua mengenai diri dengan semua
  • Seorang isteri dan ibu kepada 3 orang cahaya mata. Dua lelaki dan seorang perempuan.
  • Dilahirkan dan dibesarkan di Johor Bahru
  • Sangat suka mengemas, menghias dan mendeco2 rumah. Rumah sendiri lah ye! kadang2 rumah org pun ita tlg kemas hihi
  • Hobby terbaru, suka memasak dan mencuba resepi yg dikongsikan oleh rakan2, tak kira lah kan rakan blog atau rakan2 di FB
  • Sebenarnyer ita seorang yg sangat pemalu dan mengambil masa jugak nak panas bila berbual. Tapi kalau dah kenal wah! terlebih sudah la pulak...
  • Seperti kak Jee ita juga sangat menyukai kucing. Ita ada 2 ekor kucing peliharaan.
  • Sangat geli dan takut pada serangga yg banyak kaki... dan haiwan yg menjalar.
  • Ita paling suka duduk rumah dan tak berapa suka berjalan kerana bagi ita rumah ada surga ita didunia..

Berikan kepada 15 blog lain yang baru ditemui


Izah Muffin lover
Mas Duniaku
Dari dapur MadihaA
Mimiey al kisahku
mama Ju Wanita itu aku
Dari dapur CT
Indahnyer Di Sini
Aku Dan Kehidupanku
Indahnyer Jemariku
Sofea after 6 am
Bee Cooking Baking Eating
Nazrah Bakery dan Dunia kuih
ummiakid-lily
Teratak Impian
ibudarwisy

Drop them a note and tell them about it
OK siap!

3 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

tu diaaaaaaaa... award...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

salam ita...

terima kasih sudi bagi award tu ye...
kita dah ambil & dah siapkan homeworknya... kat bwh tu link dia ye..

http://mamawandiha.blogspot.com/2011/04/one-lovely-blog-award-dari-kak-jee.html

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

mekasih kak ita, tgh mengaranng ni..heehhe..nnti jenguk2 la belog ek..

Powered by Blogger.