Follow if you like

Apr 11, 2011

TAHNIAH MAS DAN NIEZA


Malam ni juga ita nak ucapkan TAHNIAH pada 2 orang sahabat blog yg ita kagumi bakat dan kebolehan mereka.... yg telah menyambut 1 st Anniversary... Blog!  TAHNIAH dari akak sekali lagi...





Kepada kalian berdua tahniah sekali lagi dari akak di Masam Manis semoga terus berblog... tampil dgn pelbagai resepi dan menu menarik juga coretan pengalaman yg sudi di kongsi bersama...
Semoga persahabatan yg terjalin antara kita di alam maya ni terus berkekalan selamanyer...

2 comments:

Nieza said...

wahhhh terharu tgk akak dh gantung dh poskad ni...baru on d way nk ke sini nk suruh akak pi ambil poskad tu...tak dan nk sampai akak dh gantung...terharu tul la.. ni yg buat bertambah cayang kat akak dan masam-masam manis ni...hehe

terima kasih kak atas doamu itu..blog akak ni juga sumber inspirasi saya cuma kekdng akaknya enjin turbo laju sgt tak sempat nk kejar saya guna jet buruk jer..hehe

Mas said...

maceh kak ita....
terharu mas...
maceh juga atas doa2 akak tu...
mudah2an yerk....
sayang akak..muahhhhhhh

Powered by Blogger.