Follow if you like

Apr 4, 2011

Melayan anak dara sorang...

assalamualaikum...

Lewat sikit bersiaran hari ni banyak sangat perkara yg harus di selesaikan. Hari ni ita mulakan minggu baru dgn aktiviti2 yg berjalan semalam. Kita dok melayan anak dara sorang ni... dah berapa hari dok memujuk nak gi main layang2... sebelum tu kena tolong mak kemas rumah dulu...

wah... pandai anak dara ni kemas rumah kan.... hahaha boleh caya ke???

hujan la... pulak cam mana nak pergi main layang2 ni.....

Merajuk la pulakkkkk..... ikut sapa la tu kuat merajuk.... tgk lah aksi2 dalili di kala merajuk... huhuhu ialah2 nanti ayah bawak ye!...


Waa... ramainyer orang main layang.... cantik2 pulak tu... senyum dah tu diaaa....

waa... macam pandai aje...

wakaka... jatuh pulak dlm semak....

tengok dulu sifu ajar..... dgr cakap sifu.... mcm ni main dia....

waa... dah pandai dah... mana layang2nyer...

wow!... tingginyer...
berpeluh2 jugak... wo wo wo sakit tengkuk wo....
cian... penat ye!... dapat upah ais cream la pulak... 

dah nak malam dah jom balik....


5 comments:

izahdaut said...

cantik cantik la gambar akak amik.. lawa..suke tengok..nampak suasana tuu

K.zoe said...

comel dalili.. :)
kat mane tempat main layang2 ni kak?

Mas said...

ha..setuju ngan makcik ijahh tu..
nape kak..he..he..

dalam tak de mood pun menjadi elok jerk kek akak tu..
cantik la...

Ummi said...

Waaaah rajinnya Dalili mengemas, leh cepat dpt menantu nnt nih..hehehe..(*psstt..cantik living room Ita tuh..i liiiikeee...) Ni main layang2 kat area rumah Ita ke nih...waah ada padang layang2 gak eh..ramai main situ..Akak penah bawak anak2 main kat Puchong tu jek kalau ke KL..hehehe

Ibu Lala said...

cantiknya rumah akak...kemas...

Powered by Blogger.