Follow if you like

Mar 29, 2011

DOUBLE HAPPINESS


Hari ni ita tersangat lah gembira kerana ita mendapat dua pemberian yg ita sangat suka...  Actualy ita dapat pangilan dari seorang kenalan ita di FB yg nak kirimkan sesuatu untuk ita... apa lah agaknyer kan berdebar jugak menunggu... katanyer barang tu diposkan semalam dan besar kemungkinan akan sampai ke rumah ita hari ni...

Tunggu punyer tunggu jeng2 encik courier pun sampai dgn motornyer... eiii... sukanyer dan berdebar... bila bukak aikkk!! bukan lah... dari orang lain la pulak... ok tak pe kita simpan dulu kiriman pertama yg ita terima hari ni...

Tunggu lagi dgn penuh debaran... ting tong bunyi bell... "puan ada kiriman dari Kedah!" wah! ni yg tak sabar ni... mmg ini yg di nanti nantikan... Bismillahhirahman nirahim.... takut jugak kot2 BOM! wakaka..
Bila bukak waaaaa..... terima kasih bebanyak Noor... ita mmg suka sangat folkart ni... sweet aje... sebenarnyer dah lama ita nak belajar buat folkart ni tapi belum ada kesempatan lagi... kebanyakkan class yg menawarkan krusus utk buat FA ni kat KL tu yg payah cikit tu...


Ini lah kiriman yg ita terima daripada  Noorazniah Mamat kenalan dari FB. Terima kasih Noor terharu ita.... semogga persahabatan kita berkekalan selamanyer...


Ini pula adalah kiriman yg ita terima dari LV... hehe I LIKE.... LV

 Sebenarnyer dah banyak koleksi dari LV yg ita terima... dan yg ni yg terbaru... TQ Robin and all LV crews. Really appreciate it.


WAAAAHHHH!!! cantikkan! suka suka suka... ita mmg suka kumpul koleksi dari LV ni... nanti kalau ada masa ita akan kumpulkan semua koleksi yg ita terima dari LV ni...

Sebenarnyer koleksi sebegini mmg tidak dijual dipasaran... sebab tu lah ita sayang sangat dan ita akan simpan sebagai pusaka... wah!


Yang ni pula ita terima dari adik Khalisa Abdullah, kenalan baru ita di FB jugak... terima kasih Lisa... akak suka sweet sangat... semoga persahabatan yg baru terjalin ni berkekalan selamanyer ye!

Terima kasih semua atas kiriman itu sesungguhnyer ita sangat2 menghargainyer dan semoga persahabatan kita akan berkekalan....

3 comments:

Farah Shamsudin said...

bestnya!!

Nieza said...

wah cantik...i like LV!!..:)

Rai said...

untungla anak menantu kak ita dapat pusaka LV nanti.. :D

Powered by Blogger.