Follow if you like

Jan 16, 2011

AWARD DARI FINLAND


Assalamualaikum....
selamat berhujung minggu....

Pagi ni ita nak gantung awad dulu... sebelum banyak kerja dtg mengundang... kang klu bebudak dah bangun mmg tak cukup masa nak mengantung...

Award ni ita ambil jauh nun di Finland tu..... segan sebenarnyer nak mengantung award ni disini... al-maklumlah.... layak ke..???  ita baru aje bernafas dalam dunia berblog ni... kata org masih baby lagi... ibarat klu orang bersalin tu mcm baru habis pantang.... tak cukup pun 100 hari lagi... kalau membuat rumah tu... pahat masih berbunyi lagi... banyak lagi yg tak siapnyer... masih terkial2 lagi berdayung....tapi orang dah memberi tu kita merasa lah juga kan.... ita menerima award ni seadanyer.... jutaan terima kasih kepada 'Nieza Our Journey Begins' yg sudi mengkalungkan akak dgn award ni... terharu rasanyer....


Semoga talian persahabatan dialam maya ini akan terus berkekalan selamanyer... semoga minat masak- memasak kita ini juga dapat merapatkan ukhwah dan silaratulrahim... ibarat kata org yg jauh kita dekat2kan yg dekat kita rapat2kan lagi... betul tak???



Ok jom kita tgk 
 PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Untuk maklum balas penerima AWARD ini, ikhlaskan hati untuk membuat entri/posting berkenaan AWARD ini dengan kreatif dan penuh estatik beserta FOWARD kepada 5 orang yang betul - betul layak menerima AWARD ini. anda juga boleh meletakkan AWARD ini di side bar atau dimana - mana yang bersesuaian. tinggalkan comment untuk ucapan manis anda.

Peraturan tuan pemberi award nie nak ita tag 5 orang untuk diberikan award ni.... kalau nak diikutkan terlalu ramai yg layak untuk menerimanyer.... terutamanyer yg lebih dulu mewarnai dunia berblog ni... disini ita cuba jugalah mencari dan mengtag beberapa blogger yg ita kagumi dan ita rasa layak menerima award ni... 



ita dgn berbesar hati ingin mengkalungkan award ini kepada.....


1 comment:

Nieza said...

betulx3...tima kasih yer kak ta sudi angkut award ni....akak msk lagi hebat2 dr saya..tu sebab layak dpt award..hehe

Powered by Blogger.